UVJETI PRODAJE

DOSTAVA

Cijena dostave zaračunava se prema važećem cjeniku kurirske službe HP EXPRRESS. Isporuka se vrši drugi dan po primitku uplate. Pakiranje je izvedeno na način da se izbjegne bilo kakvo oštećenje prilikom uobičajenog transporta. Kupac je dužan prije preuzimanja pošiljku vizualno provjeriti, eventualna vidljiva oštećenja prijaviti te eventualno odbiti primiti oštećenu pošiljku.


REKLAMACIJE

Pakiranje je izvedeno na način da se izbjegne bilo kakvo oštećenje prilikom uobičajenog transporta. Kupac je dužan prije preuzimanja pošiljku provjeriti vizualno, eventualna vidljiva oštećenja prijaviti te eventualno odbiti primiti oštećenu pošiljku.

Automatizacija i sigurnost j.d.o.o. jamči da su svi proizvodi kupljeni na našem web shopu ispravni. Fotografije proizvoda su samo ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su naručeni. S obzirom na mogućnost razlike u percepciji boje proizvoda od strane ljudskog oka i sl., ne možemo jamčiti potpunu sukladnost boja naših proizvoda s bojama kako ih Vi vidite na zaslonu svog monitora. U takvim slučajevima reklamacija nije opravdana. Pravo na ostvarenje jamstva kupac gubi i u slučaju neovlaštene dorade proizvoda, te isto tako zahvata na proizvodu od strane treće neovlaštene osobe. Ukoliko ste dobili proizvod koji niste naručili ili ste dobili proizvod s greškom informirajte nas o poteškoći.

Ukoliko je reklamacija opravdana, kontaktirajte nas najkasnije 7 dana od dana primitka proizvoda, kako bismo se dogovorili oko zamjene oštećenog proizvoda ili povrata novca. Kupčevo je pravo da vrati proizvod u slijedećim slučajevima:

-dostava proizvoda koji nisu naručeni
-dostava proizvoda koji su oštećeni, a oštećenje je posljedica loše manipulacije prilikom pakiranja ili greška proizvođača.

ISPORUKE

Da bi se ostvarilo pravo na jamstvo potrebno je uz proizvod sa greškom priložiti kopiju računa ili narudžbe kojom se potvrđuje kupnja. Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno upakirane u kartonsku ambalažu. Sve reklamacije nepropisno zapakirane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu neće biti preuzete nego će biti vraćene pošiljatelju o njegovom trošku. U slučaju oštećenja ambalaže od strane kupca kupac gubi pravo zamjene proizvoda ili povrata novca.


ZAŠTITA POVJERLJIVIH PODATAKA

U online shopu obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i informiramo kupce o načinu njihova korištenja.

Redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.

Svi djelatnici online shopa i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.